Annuleringen

On 24 februari 2019

Hoewel de liefde voor dieren onze belangrijkste drijfveer is, is het trimmen van uw dier wel ons werk. En het verschil tussen een hobby en een bedrijf is dat het ene geld kost en het ander geld dient op te leveren.

Probeer dus wanneer dit nodig mocht zijn, uw afspraak zo vroeg mogelijk te annuleren. Als u niet op komt dagen, dan zitten wij op dat moment zonder werk en verliezen wij niet alleen het inkomen van desbetreffende trimbeurt, maar zouden we ook een andere afspraak in kunnen boeken. Daarnaast moet ik mijn personeel wel gewoon doorbetalen.

Stel u voor; U komt op uw werk en uw baas vertelt u dat de eerste klant niet op is komen dagen. U krijgt de ochtend vrij, maar moet ’s middags weer terug komen op uw werk en u krijgt de ochtend ook niet uitbetaald. U zou dit beleid van uw baas ook niet op prijs stellen.

Voor het niet tijdig annuleren (binnen 24u) van uw afspraak zijn wij genoodzaakt 50% van de behandeling in rekening te brengen middels een betaalverzoek conform onze Algemene Voorwaarden.  Wij vinden dat niet leuk om dit te doen, maar zijn door ervaringen uit het verleden en bijkomende kosten hiertoe genoodzaakt.

Met vriendelijke groet,

Carla Janssen

Comments are closed.